Sunday, March 4, 2012

5hb Mac 2012

4hb Mac 2012 ulang tahun kelahiran ku yang ke 31.hahaha..rasa mcm 13 tahun .Terkejut datang ofis...kawan ofis aku kak salma dan liyana menyediakan laksa pinang dan bihun goreng. Aku sendiri pulak lupa sbb cuti lama.Kisah ulang tahun aku tidak lah menarik.Tersentuh dengan suprise dari mereka.

5 hb Mac 2012, ini bermakna puteri kesayanganku Hayra Dania telah genap 15 bulan. Aku di kejutkan dengan tanda-tanda coklat. Oh..perasaan aku tersentuh. Aku keliru...adakan air susu aku bakal kurang .Tak dapat aku bayangkan Hayra akan berpisah dengan susu badan dan bakal menogok susu dari botol. Mesti dia akan menangis mencari susu aku. Dapatkan abahnya memujuk dia menghisap susu botol.

Aku selesa solat sekarang. Aku akan rindukan solat.Hari ini juga aku dikejutkan dgn pemilihan utk ke putrajaya.Ini bermakna aku bakal berjauhan dgn Hayra Dania.Tapi aku malu sebab acap kali aku menolak utk kursus atau taklimat luar dr kelantan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...