Sunday, February 5, 2012

Ronda-ronda tengok tile

Pening nak pilih tile untuk dapur dan bilik air.Tapi entahlah..rasa terbatas nak buat pilihan sebab aku dan en hubby berbeza pendapat. Rumah aku banyak di adapatasi oleh abah dan fz..Biar lah.. comel bagi dia orang..comel juga lah bagi aku. Mujur ado abah yang berpengalaman memilih barang untuk projek rumah kami.

tile ni aku ambik di kedai Makmur..lawa.berkenan  sgt2.tp en suami cakap mahal

tile ni aku tak suka sangat.gelap je nampak

koleksi di kedai makmur.banyak design baru

tile ni tak tahu sesuai kat mana

gemuk2..mosaic ni..geram


tile di amazon.colourful

salah satu design ni kedai makmur..aku suka juga.tapi still en suami cakap mahal

kedai di AMAZON..RM 10. satu keping

Di kedai amazon

mosaic di AMAZON.berkenan sangat2


tile di AMAZON

still tile di AMAZON WAKAF BHARU

AMAZON Pasir Mas

Tile hijau..rasa nak design utk bilik Haiqal



tile di AMAZON wakaf Bahru

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...