Monday, September 12, 2011

Kenangan Indah

Melihat pembesaran anak-anak ini macam melihat kuntuman bunga.Semakin hari semakin berkembang dan mengembirakan kita. Setiap gelagat nya menyenangkan jiwa kita.


Dia semakin rajin berjalan setelah jatuh dan bangun

Ada yang tak kena di hati

Abang-abang yang terlalu sayangkan dia

Ammar asyraf yang perihatin pada Hayra

Sibuk nak berjalan sana sini

he he...

Happy boleh masuk dalam bakul

Senyuman yang paling mami suka

Hayra yang bucuk

Haiqal Naufal dan Hayra Dania

Sibuk bila mami hamparkan sejadah untuk sembahyang..dia pun turut serta nak buat aksi rukuk

Dah pandai menyelongkar almari mami

Abang yang bz

Berhenti rehat makan sekejap


silau lah...

saya suka gam abe ni..saya nak jugak

jangan pegang saya...

saya suka...

jangan geletek saya

happy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...