Wednesday, October 10, 2012

Pave block untuk jalan ke rumah kami

Seminggu survey pave block atau di panggil tapak gajah.Jalan masuk kerumah berpasir menyebabkan tayar kereta lekat.Jadi abah cadang pakai pave block.Aku telah survay area kota bharu seperti syarikat Waja Plus,Amazon ceramic,Malaysia Mosaic,Aik hoe tanah merah.Last sekali aku search kat google syarikat yg menjual pave block.Syarikat shenion...siap ada website www.shenion.com.my.Rata-rata menawarkan harga utk tapak gajah RM1.05 dan design kulit kacang 0.95 sen sebiji.

Tapi rezeki aku..shenion tawar dlm telifon RM1 utk tapak gajah.Dia ckp jika ke kedai aku mungkin dpt tawaran lg bagus.

Bila aku berkunjung ke sana.Dia tawarkan dgn harga utk kedua2 pattern dgn harga 0.90 sahaja.Aku cuba dptkan harga terbaik tetapi setakat itu shj rezeki ku.

Warna merah dan kelabu pilihan aku asalnya.tapi hanya warna merah dan hitam ada stok.tp bila sampai warna mcm merah bata.bkn merah seperti selalu kita tgk.tp ok lah serasi dgn warna atap gci kami.

Shenion blh tawarkan harga 0.90 sebab dia ada kilang buat sendiri pave block..mosaic porcsh kami warna kelabu.jadi pilihan kami merah utk pave block.Tunggu pic cubaan kami utk pasang sendiri pave block.harap menjadi lah.

9 comments:

  1. As salam boleh tahu area mano kedainya....? Nk g survey tapak gajah

    ReplyDelete
  2. Setakat nie ok ke tak guna nie.. sb org ckp lau pakai y murah mudah brkulat..

    ReplyDelete
  3. Cadang nak pakai yg ready made "Molding" tapak gajah..tinggal tuang aja air simen ikut bentuk...dlama software PINTEREST dlm apps phone..ada byk pattern..

    ReplyDelete
  4. Boleh whattsp kepada sy nak order 100 pcs

    ReplyDelete
  5. Berapa saiz tapak gajah ni? Dekat mana ada jual dengan harga murah-murah..q

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...